Page 26 - Ghidul investitorului_v4_final_Romana.cdr
P. 26

TURISM





            Din dorinţa promovării potenţialului turistic, cultural, a punctelor de atracţie
            turistică existente în vederea creşterii calităţii turismului și promovării
            produselor și tradiţiilor din zona Banatului, Asociaţia pentru Promovarea și
            Dezvoltarea Turismului în Timiș, asociaţie înfiinţată în 2014 și coordonată de
             Consiliul Judeţean Timiș, a dezvoltat cu success proiecte de branding a
            produselor si serviciilor din Banat dintre care amintim următoarele:

            Proiectul Banat Brunch  - își propune dezvoltarea și promovarea turismului
            rural, tradiţiile și cultura bănăţeană prin intermediul gastronomiei urmărind
            ca vizitatorii să înţeleagă importanţa consumului de mâncare locală și a
            alimentelor, să aprecieze valoarea resurselor locale, să considere zona rurală
            din România ca alternativă de concediu tip slow travel.









                                                                                        Proiect implementat în anul 2019
                                                                                           cu un număr de 300 turiști
                                                                                       În anul 2021 - peste 1200 patricipanţi











            Mic dejun la Margina  - este primul brand turistic în Timiș, brand înregistrat cu
            scopul de a încuraja astfel de proiecte, de a da încredere investitorilor să
            investească în aceste zone, un simbol care permite identificarea produselor
            provenite din zona Margina. Oferă plimbări cu căruţa trasă de cai, măncare
                                                                                          S-a dat startul proiectului
            tradiţională, peisaje pitorești fiind totodată reţeta perfectă pentru un
                                                                                                în anul 2017
            weekend de neuitat și un model de agroturism.                                În decurs de 3 ani a ajuns la un
                                                                                        număr de 5000 de turiști anual
                                                                                            50% fiind turiști străini














            Descoperă Timișul virtual!  - Folosind tehnologia de ultimă generaţie și
            ochelari VR, în contextul actual al pandemiei, oferă turiștilor oportunitatea de
            a evada din cotidian, de a călători și de a descoperi locuri noi, interesante,
            chiar din confortul caselor lor, promovând totodată obiectivele turistice atât
            în rândul tinerilor, cât și al potenţialilor turiști străini.

                                                          25
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31