ANUNȚ privind organizarea licitației pentru închirierea unor spații din Bastionul Theresia Timișoara

Județul Timiș anunță organizarea licitației pentru închirierea unor spații din imobilul ”Bastionul Theresia” Timișoara, proprietate publică a județului, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Județean Timiș nr. 195/26.09.2024  privind aprobarea închirierii prin licitație a unor spații situate în  Bastionul ”Theresia” Timișoara și a Hotărârii Consiliului Județean Timiș nr. 22/29.01.2025  privind aprobarea închirierii prin licitație a unui spațiu situat în   Bastionul ”Theresia” Timișoara. Spațiile scoase la licitație sunt următoarele:

-Corpul A, Traveele A.1.1, A1.2, A1.3 și A.1.4, cu o suprafață de 241,16 mp, la care se adaugă 60 mp teren aferent frontului pentru amplasare mobilier urban sezonier, la cerere,

– Corpul A, Traveele A1.13 și A1.14 cu o suprafață de 209,37 mp, la care se adaugă 40 mp teren aferent frontului pentru amplasare mobilier urban sezonier, la cerere

– Corpul A, Traveele A1.18 și A1.19 cu o suprafață de 211,65 mp, la care se adaugă 40 mp teren aferent frontului pentru amplasare mobilier urban sezonier, la cerere și

-Corpul B, Traveele B1.1, B1.2, B1.3, B1.4, B1.5 și B1.6  în suprafață de 427,15  mp la care se adaugă 300 mp aferent frontului, la cerere.

             În spaţiile propuse pentru închiriere se vor putea desfășura activități prevăzute de Clasificarea Activităților din Economia Națională, respectiv:

5611 Restaurante

5621 Activități de alimentație ( catering ) pentru evenimente

5630 Baruri și alte activități de servire a băuturilor.

             Licitaţia publică se va desfăşura în data de 14 martie 2025, ora 9, la sediul Consiliului Judeţean Timiş, Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, Sala Revoluției, etaj 1. Tariful minim de închiriere,  este de 42 lei/mp /lună la care se adaugă cota legală de TVA.

           Data limită pentru solicitare clarificări- 07.03.2025.

            Caietele de sarcini pot fi achiziționate la camera 209 între orele 9-15 de luni până joi, iar vineri între orele 9-13.

            Înscrierea la licitaţie se va face în perioada 10.02.2025- 12.03.2025, inclusiv, de luni până joi între orele 9,00 şi 16,00 iar vinerea între orele 9-14, la sediul Consiliului Judeţean Timiş, Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, termenul limită de depunere a ofertelor fiind data de 12.03.2025, vineri, ora 12.

          Ofertanţii vor depune la sediul Consiliului Judeţean Timiş, cererea de înscriere la licitaţie însoţită de documentele  prevăzute la punctul 5 din  Caietul de sarcini în plic exterior. Oferta financiară se depune în plic sigilat în interiorul plicului exterior.

          În cazul în care până la data şi ora anunţată nu sunt depuse cel puţin 2 oferte valabile, licitația va fi anulată iar procedura se va relua.

          Spațiile pot fi vizitate de luni până vineri, între orele 10-13. Persoana de contact pentru vizitarea spațiului este dl. Dan Păduraru, consilier superior la Serviciul de Gestionare a Patrimoniului, telefon 0721868229.

         Pentru informații suplimentare, ofertanții pot accesa site-ul www.cjtimis.ro  sau pot suna la telefon nr. 0256406422.

Anterior Rezultatul final al concursului de promovare în funcția publică de conducere vacantă de Director executiv
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support