- Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Judeţul Timiş, Bd. Revoluţiei din 1989, nr.17, Timişoara, judeţul Timiş, cod fiscal 4358029, telefon 0256406383, fax 0256406300, email simona.muntean@citimis.ro;
- Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spaţii de birouri, proprietate publică, situate în imobilul din localitatea Lugoj, str. Timişoarei, nr. 27-33, jud. Timiş, CF 400067, după cum urmează:Spaţiul 1 (subsol birou 1,2,4,5,6,13,24; parter birou 1, 2 ; etaj I birou 6), în suprafaţă de 310,8 mp; Spaţiul 2 (etaj I birou 1,2,3,4), în suprafaţă de 96,9 mp; Spaţiul 3 (etaj I birou 7; etaj II birou 4,5,7), în suprafaţă de 120,66 mp; Spaţiul 4 (etaj I birou 15,16), în suprafaţă de 48,9 mp. închirierea se face conform H.C.J.T. nr. 2/27.01.2021, si O.U.G. nr. 57/2019.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc in caietul de sarcini.
- Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: de la sediul Consiliului Judeţean Timiş.
- Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituţiei de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Administrarea Patrimoniului, Consiliului Judeţean Timiş din Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, camera 224, etaj 2, de luni până vineri, între orele 10.00- 14.00.
- Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 30 Iei şi se achită la casieria Consiliului Judeţean Timiş sau prin virament în contul R078TREZ62121360250XXXXX.
- Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26/02/2021, ora 12.00.
Informaţii privind ofertele:
- Data-limită de depunere a ofertelor: 05/03/2021, până la ora 12.00.
- Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Consiliului Judeţean Timiş, cu sediul în Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989 nr. 17.Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar.
- Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 10/03/2021, ora 10.00, la sediul Consiliului Judeţean Timiş, Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, cam. 310, etaj 3.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalului Timiş, Piaţa Tepeş Vodă nr. 2, Timişoara, tr-timis-reg(5)iust.ro. telefon 0256/498054, fax 0256/221990.
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării : 28/01/2021.