Consiliul Județean Timiș a lansat, astăzi, 23.10.2023, în transparență decizională, conform Legii nr. 52/2003, proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate în vederea alegerii modalității de gestiune și întocmirii documentației de atribuire a serviciilor de transport public județean de persoane prin curse regulate în Județul Timiș.
Documentația poate fi consultată pe pagina de internet a instituției, în Monitorul Oficial al Județului Timiș, la adresa: https://www.cjtimis.ro/wp-content/uploads/2020/07/Studiu-de-oportunitate-Serviciul-public-de-transport-judetean-de-persoane-prin-curse-regulate-in-judetul-Timis.pdf , sau la sediul Consiliului Județean Timiș, Bdul. Revoluției din 1989 nr. 17, Timișoara.
Timișenii sunt așteptați să vină cu propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare pentru inițiativa supusă procedurii de transparență decizională. Acestea pot fi depuse până la data de 02.11.2023, ca mesaj în format electronic către adresa de email: cornelia.paraipan@cjtimis.ro, prin poștă, pe adresa Consiliul Județean Timiș, cât și la sediul instituției, la Registratură.
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind Proiectul de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate în vederea alegerii modalității de gestiune și întocmirii documentației de atribuire a serviciilor de transport public județean de persoane prin curse regulate în Județul Timiș”.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, în Monitorul Oficial al Județului Timiș, la linkul:
https://www.cjtimis.ro/informatii-publice/registre/registru-pentru-consemnarea-propunerilor-sugestiilor-sau-opiniilor-conform-legii-52-2003/.
Există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 02.11.2023.