Anunţ de licitaţie publică
- Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Judeţul Timiş, Bd. Revoluţiei din 1989, nr.17, Timişoara, judeţul Timiş, cod fiscal 4358029, telefon 0256406383, fax 0256406300, email: roxana.milotin@cjtimis.ro.
- Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: spaţiu de birou, proprietate privată, situat în imobilul din Pavilionului Administrativ din cadrul Parcului Industrial şi Tehnologic Timişoara, Calea Torontalului, km 6 jud. Timiş, CF nr. 415644, Nr. Top Cc 743/3/8/1 ;743/3/8/2;743/3/8/3/1, respectiv spaţiul de birou nr.9, în suprafaţă de 14,8 mp. închirierea spaţiului se face conform H.C.J.T. nr. 47/24.02.2021 si O.U.G. nr. 57/2019.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: de la sediul Consiliului Judeţean Timiş.
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituţiei de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Administrarea Patrimoniului, Consiliului Judeţean Timiş din Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, camera 224, etaj 2, de luni până vineri, între orele 10:00-13:00.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 30 lei şi se achită la casieria Consiliului Judeţean Timiş sau prin virament în contul R078TREZ62121360250XXXXX.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 02.04.2021, ora 12:00. - Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 09.04.2021, până la ora 12:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Consiliului Judeţean Timiş, cu sediul în Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989 nr. 17.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar. - Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor:
14.04.2021, ora 10:00, la sediul Consiliului Judeţean Timiş, Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, cam. 310, etaj 3. - Denumirea, adresa, numărul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalului Timiş, Piaţa Tepeş Vodă nr. 2, Timisoara, tr-timis-req@iust.ro, telefon 0256/498054, fax 0256/221990.
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării : 24.03.2021.