1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Județul Timiș, Bd. Revolutiei din 1989, nr.17, Timișoara, judeţul Timiș, cod fiscal 4358029, telefon 0256406365, fax 0256406300, email diana.anderca@cjtimis.ro.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: 5 containere tip birou, situate în incinta Parcului Industrial și Tehnologic , Calea Torontalului, km 6, proprietatea privata a județului Timis, municipiul Timișoara, jud. Timiș, acestea având următoarele caracteristici:
1. Container tip birou Nr. 3 6058x2438x2591mm;
2. Container tip birou Nr. 4 6058x2438x2591mm;
3. Container tip birou Nr. 5 6058x2438x2591mm;
4. Container tip birou Nr. 6 6058x2438x2591mm;
5. Container tip birou Nr. 7 6058x2438x2591mm.
Închirierea se face conform H.C.J.T nr. 96/28.04.2021 cu modificările și completările ulterioare și O.U.G. nr. 57/2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc in caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: de la sediul Consiliului Județean Timiș.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul de gestionarea patrimoniului, Consiliului Județean Timiș din Bd. Revoluției din 1989, nr. 17, camera 224, etaj 2, de luni până joi, între orele 08.00-16.30 iar vineri între orele 08.00-14.00.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 30 lei şi se achită la casieria Consiliului Judeţean Timiş sau prin virament în contul RO78TREZ62121360250XXXXX.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 18/02/2022, ora 14.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 25/02/2022, până la ora 14.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Consiliului Județean Timiș, cu sediul în Timişoara, Bd. Revoluţiei din 1989 nr. 17.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 02/03/2022, ora 10.00, la sediul Consiliului Județean Timiș, Bd. Revoluţiei din 1989, nr. 17, sala 9, parter.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalului Timiș, Piaţa Tepeş Vodă nr. 2, Timișoara, tr-timis-reg@just.ro, telefon 0256/498054, fax 0256/221990. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 31/01/2022.